5.0
gebaseerd op 773 reviews

Ik ben een poos niet geweest door omstandigheden, maar ik voelde mij gelijk thuis. De meiden zijn enorm lief en meegaand.

Sureka - 6 maanden geleden

Mooie salon, lief en professioneel personeel, goeie behandeling. Zeker een aanrader!

Marie-Charlotte - 6 maanden geleden

Mijn bovenlip is snel en professioneel geharst. De behandeling verliep vrijwel pijnloos en de sfeer was prettig en ontspannen. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Emmelie - 6 maanden geleden

Ik voel me altijd weer herboren.

c.m - 6 maanden geleden

Fijne behandeling

Astrid - 6 maanden geleden
aafke - 6 maanden geleden
Kim - 6 maanden geleden

Vriendelijk en goed geholpen

Wil - 6 maanden geleden

Toppie!

Lisanne - 6 maanden geleden

.

Esther - 6 maanden geleden