5.0
gebaseerd op 777 reviews

Helemaal weer blij met mijn wenkbrauwen!
Erg fijn geholpen door Lyanne!

Ellen - 5 maanden geleden

Vriendelijk, secuur! 1e afspraak hier maar voor herhaling vatbaar :)

Eline - 5 maanden geleden

Super leuke plek, lieve mensen en heeeeele mooie wimpers. Echt een aanrader.

Fayra - 5 maanden geleden
Gerda - 5 maanden geleden

Super!

Merel - 5 maanden geleden

Altijd fijn bij jullie! Heerlijke massage gehad, ik heb weer mooie wenkbrauwen 😊 en altijd gezellig contact.

Irith - 5 maanden geleden
Aideen - 5 maanden geleden

Altijd gezellig en zorgvuldig!

Christel - 5 maanden geleden

Hele prettige en duidelijk intake gehad. Ik had ook gelijk een behandeling erbij geboekt wat erg goed en professioneel is gedaan. Op naar de volgende sessie!

Leonie - 6 maanden geleden

Vriendelijk en aardig geholpen en ik heb weer mooie wenkbrauwen

Marrie - 6 maanden geleden