Helemaal weer blij met mijn wenkbrauwen!
Erg fijn geholpen door Lyanne!
Ellen
-
5 maanden geleden
Vriendelijk, secuur! 1e afspraak hier maar voor herhaling vatbaar :)
Eline
-
5 maanden geleden
Super leuke plek, lieve mensen en heeeeele mooie wimpers. Echt een aanrader.
Fayra
-
5 maanden geleden
Gerda
-
5 maanden geleden
Super!
Merel
-
5 maanden geleden
Altijd fijn bij jullie! Heerlijke massage gehad, ik heb weer mooie wenkbrauwen 😊 en altijd gezellig contact.
Irith
-
5 maanden geleden
Aideen
-
5 maanden geleden
Altijd gezellig en zorgvuldig!
Christel
-
5 maanden geleden
Hele prettige en duidelijk intake gehad. Ik had ook gelijk een behandeling erbij geboekt wat erg goed en professioneel is gedaan. Op naar de volgende sessie!
Leonie
-
6 maanden geleden
Vriendelijk en aardig geholpen en ik heb weer mooie wenkbrauwen
Marrie
-
6 maanden geleden